söndag 4 september 2011

Ingen vidare dag..

*snörvel*

Till att börja med ska jag ursäkta mitt dåliga bloggande, det har bara inte funnits tid.

Idag har jag och L varit i Linköping och shoppat.
Mest för N's skull, han skulle ha nån riktmakapär.
Jag trodde väl aldrig i mitt liv att den skulle väga 36 kilo! Jorå...
Så jag och L släpade den genom hela stora Jula-butiken. Många hånskrattade åt oss. Antagligen såg det roligt ut eller nåt? Jag tror aldrig jag hade skrattat åt någon som uppenbarligen slet halvt ihjäl sig.
" Ja, karln din visste nog vem han skulle skika o köpa den där'n"..
*morr*
Så många gånger om dagen jag önskar att jag vore lite stark, men den var nog rätt så tung, för efter allt slit o släp så skulle den dessutom in i mitt bagageutrymme. Fy fan säger jag bara!

Det tog typ udden av allt som kunde ha blivit en trevlig tripp till Linköping.
Efter det försökte vi pigga upp oss genom att strosa ett varv inne på IKEA, det  brukar kunna liva upp dem tråkigaste av dagar, men inte ens det,
Kände bara att jag ville hem o bädda ner mig. Ögonen rann, näsan rann och var igensatt om vartannat. Halsen kändes som att jag svalt en tennisboll, Hela kroppen bara protesterade.
Men vi tog oss iallafall igenom till slut. Det blev inte mycket handlat men lite bra o ha saker iallafall.

När vi ändå hade plågat oss igenom IKEA så tog vi det snabbaste av snabba varv inne i IKANO-huset oxå. Pest o pina. Köpte bara några hårklämmor och ett par jeans till grabbarna.
Dem var rätt nersatta. Kostade bara 30:- för att det fattades en liten knapp. Helt okej för det är ju lätt fixat.

När vi kom till K-holm igen så plockade vi upp W som har varit hos sina kusiner inatt. Dem var i ishallen. Verkade som att dem haft en trevlig dag och natt tillsammans. W var jättenöjd.
Tack snälla söta S för allt.

Nu är jag hemma, ligger utslagen i sängen och försöker få till ett inlägg men jag ser knappt skärmen för mina rinniga ögon :(

Och som grädde på moset med elände så var det idag 16 år sedan min älskade mamma lämnade oss för den eviga vilan. Som jag saknar henne dag som natt. Älskade lilla mamma ♥

Nu ska jag vila lite bättre, utan en dator i knäet. Får se om det blir nåt jobb i morgon, det känns nästan som att jag borde hoppa över det, och kankse besöka vårdcentralen istället.

Ja, vad skoj, jätteskoj. :(

Ha en fin kväll ni iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar