lördag 3 september 2011

Min makalösa manick!

Min telefon fick ett hastigt dopp i handfatet i morse :O Till att börja med ska jag tala om att jag troligen slog världsrekord i reaktionshastighet... Haha!! Den var dyngsur.. Jag torkade, blåste la den till och med i skotorken en stund.. Allt funkade till synes.. Sen märkte jag att ljudet var borta, jag kunde inte lyssna på musik o den ringde inte heller. Lite tråkigt att ha en telefon som funkar till allt utom just att ringa med, som tur är så är jag inget fan av att prata i tel. Men en del gillar det ju o ringer mig då o då. Sen finns det inte mkt försäkringar som täcker skador på just smartphones, allra helst inte på iPhone som jag har...:( Man ha ju hört att det är långt ifrån gratis att laga dem oxå... Rätt tråkig morgon alltså. Men nu när jag satt och skulle uppdatera min status på Fb så hoppade ljudet igång. LYCKA! Min älskade lilla telefon..smart nog att förstå att jag inte överlever en dag utan den :) Det måste kunna kallas kärlek.. Mot alla odds lixom ;) Trisslotter kanske? Turen verkar onekligen vara på min sida :) Ha en fin lyckosam dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar