måndag 5 september 2011

Sjukstuga..



God morgon på er!

Idag är det jag som är hemma med lilla L. Han hade världens huvudvärk i morse när han vaknade så han fick vara hemma. Mig gör det inte så mycket eftersom att jag oxå mår skit.
Så idag är han och jag hemma och tar det lugnare än lugnast.
Hoppas att han piggnar till snart, denna jäkla migrän som kommer och går...

Min förkylning hänger kvar, det är inte mycket förändring på den fronten, tror dock inte att jag har någon feber idag. Det är skönt att slippa den iallafall. Men mina bihålor är svullna och värker något katastrofalt. :(
Känns tråkigt att inte kunna vara på jobbet, det var längesedan jag var hemma och sjuk.
Hoppas jag är på benen lite mer i morgon så jag kan vara där, det är livräddning på morgonen och det känns inte som ett alternativ med mina bihålor :( Jäkla skit. Sista chansen man har att träna med J.
Jaja, jag får väl i bästa fall vara med och assistera på land.

Nu ska jag gosa lite med storsonen.

♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar