fredag 2 september 2011

T G I F!


God morgon!

Äntligen är det fredag, jättesnart HELG!
Har precis kommit tillbaka till min lilla reception efter fredagsfikan. Som vanligt smakade det alldeles fantastiskt gott. :) Nu har jag bara lite latte kvar att dricka upp...mmm!

Hade en superbra morgon hemma barnen i morse, så roligt!
Det gör att hela dagen blir så mycket bättre.

Ikväll ska jag följa med några tjejor på galej. Först ska det käkas, sen mysas o till sist minglas.
TREVLIGT! Det var alldeles för länge sedan man hittade på sånt trevlighetsgrejs.
Otur för mig som måste köpa nåt fint och ha på mig dårå :P
Vet faktiskt inte vad man ska ha..vet ju inte ens vad min tjej ska ha på sig?
Vi brukar vanligtvis vara sådana att vi matchar varann perfekt utan att ens ha pratat outfits.  
Hur många gånger har vi inte mötts och bara stått o stirrat på varann o till slut börjat asgarva?
Samma smak.nu
Så vi får väl se vad det kan bli för nåt till kvällen på......

Åh, vad jag gillar nya gränssnittet på Blogger. Det är fabulous!
Så mycket lättare allting.

Nu ska jag se om jag kan komma på vad det var jag skulle ha gjort? :)

Ha en underbar fredag!
♥♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar