fredag 2 september 2011

Tick-tack...


Sitter bara o väntar på att klockan ska bli två.
Barnens pappa är på väg till Vingåker för att hämta dem nu. Blir toppen så slipper jag åka direkt hem för att hämta dem, då ökar mina chanser för att ta mig till Norrköping eller nåt. Det skulle vara trevligt.
Antar att jag behöver besöka bolaget oxå. Det var läääängesen!
Nästan lite läskigt. :)

Fredagseftermiddagar är så himla lugna på jobbet, det händer ta mig fasen inte ett dugg.
Det ringer inte ens, man känner bara som att man sitter av tiden. Lite tråkigt faktiskt.

Iofs. Det ger mig tid till annat, som man inte hinner med annars.
Rätt så bra! Med andra ord..synd att klaga.

Förresten, min sambo har bytt bil igen. Jag blir så trött. Så trött. Hur orkar man?
Jag kommer sakna Saaben, även om jag nästan aldrig fick köra den..:(
Nähäpp, en timme kvar att fördriva...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar