torsdag 3 november 2011

Kalas o wordfeud!

God morgon!

Sitter på jobbet, pigg o glad.
Dricker lite te och myser för mig själv.

Kikar ner på mina gröna naglar och tycker att det ser rätt fräscht ut faktiskt.
Haha, nåt sånt här skulle jag ALDRIG ha kunnat gjort för ett år sen.
Nu är det bara skoj, vet inte riktigt vad det är som hänt :)
Det enda som skulle kunna vara liiite bättre, är väl om mina nagelband såg lite roligare ut.
Löste det dock med lite handkräm som jag faktiskt hade ståendes här,
nu ser det jättemycket bättre ut på en gång. :D

Igår blev det kalas för fina F♥. Jag åkte från jobbet och hämtade upp W som trodde att han hade hemlängtan. Det visade sig senare inte vara så.
Åkte hem och tillbaka till stan igen.
På kalaset serverades det äppelpaj med vaniljsås (som var absolutely to die for :O ), chokladbollar, glass med chokladsås och grejjer. Sen fick jag nog en av världshistoriens godaste hemmagjorda latte.
Vilket kalas. Såå sanslöst gott,
vilken pärla hon är den där B!! :D

Nu i efterhand sitter jag som ett frågetecken, varför fotade jag inget? Varför har jag inget kort på rara F? Det är jättemärkligt?!..
Men men, jag får hålla till godo med ett annat (men ack så fint kort)
stora tjejen som snälla B skickade till mig :)


Sedan gick ju tiden så där rasande fort som den alltid gör när man har trevligt och roligt.
Då man önskade att tiden kunde stå stilla.

Åkte och lämnade barnen hos sin pappa igen, eftersom dem ville sova kvar där. Och åkte hem till Vingåker.
N hade precis kommit hem från sitt lilla kvällspyssel så när jag kom hem stod han i duschen och ville att vi skulle åka och käka på Joans.
Han behövde inte övertala mig speciellt länge, jag var redan mätt på raringfikat.
Men Joans finns det alltid lite extraspace till :)
Åt lite bakad potatis med kyckling och curryröra till. Så gott!
Pratade lite om nyNY bil, ska väl se om vi kan byta in våra pärlor mot nån annan. Större, och mer praktisk.
Men, vi är väl inte heeelt ense om vad det är vi vill ha, men vi diskuterar vidare. Försöker att inte bara lägga mig och ge vika för mina åsikter denna gången, det är ju afterall JAG som ska köra den mest :)

Åkte hemåt, kikade på Bonde söker fru och sedan spelade vi wordfeud. Haha, det är så skoj att spela mot N, han blir så upprörd, för att inte tala om hur jag blir :D
Vid 23 sa vi godnatt och somnade gott :)

Nu är jag vrålhungrig, FRUKOOOOST tack! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar