fredag 26 augusti 2011

Äntligen fredag!


God morgon!

Idag är det en rätt så utsövd och tillfreds Milla som bloggar. Härligt! :)
Sov gott inatt och vaknade sent, nästan för sent :D
Men kom iallafall till jobbet i tid, tur att det inte är så mycket trafik på mornarna :P

W är hemma från skolan idag, han ska vara med sin pappa. Skönt för honom att få ta det lite lugnt och stilla en sån här "speciell" dag.
Jag håller mina tummar och tår för att allt går bra. Hur löjlig jag nu än må vara så är jag rädd om min lilla unge ;)

L är i skolan som vanligt iallafall, förhoppningsvis är han inte allt för ledsen idag att hans älskade Djurgården förlorade mot Norrköping igår.
Vet ju att det är väldigt känsligt! ;)

Idag har jag inte planerat så mycket, mest att ta dagen som den kommer. Vet inte hur det blev med att barnens kusin kanske skulle sova över hos oss inatt?
Jag får ju knappt veta något alls längre. Det är bara att anpassa sig och rätta in sig i leden. :)

Det blir en bra dag idag, det är fredag OCH lönedag. Underbart!
Väldigt bra förutsättningar för en bra dag om inte annat!

Kat-chiiing!!
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar