onsdag 24 augusti 2011

Första skoldagen!


Godmorgon alla!
Ja, nu är ni ju kanske fler än bara 4-5 stycken som får chans att läsa :)
Jaa, jag är så snäll...jag vet! Ibland så..haha!


Sitter och dricker en latte på jobbet, det behövdes för att vakna till idag, kände mig nästan i zombiestadiet när jag åkte till jobbet, trots att jag hade en toklugn morgon hemma.
Det var inte en protest *jublar*


Barnen har sin första skoldag idag, och L o W var minst sagt spända o pirret i magen fanns där.

Igårkväll kom L till mig och sa:
"Mamma, jag börjar verkligen i 4:an i morgon, och det är så pirrigt, men kul förstås!"
Så sött ♥


För W är det oxå pirrigt, han börjar 2:an och är störst i barnskoleklassen och blir därmed fadder för en 6-åring. Igår hade vi ett förberedande möte med W och hans klasslärare, för att det skulle underlätta lite för honom.
I morse testade jag honom lite och frågade om saker som K hade sagt igår, för att se om det överhuvudtaget hade satt sig någon information efter mötet (det var mycket gäspningar, och kryp i kroppen) igår.
Och...JODÅ! Han minns ALLT, märkligt. Hade jag flängt omkring i samma takt så hade jag omöjligt tagit in någon som helst information. Men han hade gjort det.

Tänk att jag begriper mig inte på min egen lilla unge ;)


Nu blir det välbehövlig frukost, yey!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar