söndag 28 augusti 2011

Fotbollsmorsa!


Jag är så trött så trött.
Det tär på krafterna att vara en såndär "fotbollsmorsa" ;)

Var så trötta igår att vi la oss tidigt, därav inga blogginlägg :(
Dessutom ville jag har lite tid tillsammans med sambon som hastigt och lustigt(?) igår bestämde sig för att åka till Värmland och kolla på folkrace idag istället.
Det var ju tänkt att han skulle spenderat dagen tillsammans med oss. Men så blir det ju sällan.
Jaja, det går bra i allafall. Han kan stå där i skogarna och frusta över bilar.
JÄTTEKUL, sääääkert :)

Vi har alltså klarat av W's sammandrag på förmiddagen. B och A kom också ner och kikade en sväng mellan skurarna. Totalt sett hade vi en väldig tur med vädret. Det var mestadels molnigt, men solen kikade fram ibland och värmde oss :)
L fick agera linjedomare och lite coach till småkillarna.
Första matchen spelade dem emot KSK och det blev förlust :(
Andra matchen spelades emot KAIK och det blev förlust där med.
Men dem spelade MYCKET bättre i andra matchen, och jag måste tänka på att det var bara 3:e gången som W spelade med grabbarna, och hans allra första match!
Han skötte sig väldigt bra på planen iallafall och det gjorde mig glad :)

Nu är vi hemma en stund, jag ska alldeles strax ställa mig vid spisen och laga lite mat,
vi är rätt hungriga.
Eller ja, alla utom W då som plötsligt tappat all aptit :(
Tråkigt att behöva tjata på honom om att äta.

Nåväl, får väl ta o sätta lite fart innan vi måste bege oss emot Julita.
För VIF 01's match emot Julita GoIF :)

HEJA VIF!

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar