fredag 23 september 2011

Alzheimer?



God morgon kära vänner :)
Härlig morgon, inte sant?

Har precis kommit till jobbet, väntar lite med att stämpla in. Sitter här i mörkret och njuter lite istället.
Tänkte gå in och fixa lite te innan dem andra kommer så hinner jag sitta här och skriva en stund.
Har inte riiktigt hittat lusten att börja morgonstäda här ännu..hah.
Fredagar är ALDRIG roligt att städa på, eller ja...det är vid närmare eftertanke VÄLDIGT sällan det är roligt att städa.

Idag är det ju FREDAG som sagt. Härligt.
Det är finfredag och idag vet jag inte riktigt vad som händer. Tror inte vi har så mycket inplanerat.
(kommer just på att jag har glömt L o W's fotbollsskor. Skulle ju ha tvättat dem i jobbets maskin)
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Vad gör jag nu då?
Hum-di-dum..PUCKO!

Äh, nu blev jag ju helt off. ;(

Förresten, kikade på EMS avsnitt tre igår. Naaw...det går ju så bra för Hannah o Johan! Det glädjer mig :)

Men gud, vad jag fryser...vad är det för fel? Har inte ens slängt av mig jackan och här sitter jag och huttrar.
Det får bli lite te.

Återkommer om en stund! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar