onsdag 14 september 2011

God kväll

God kväll allihopa!

Har haft en rätt seg dag idag. Den har verkligen sniglat sig fram.
Troligen för att jag har haft lite (rätt mycket) ont i magen.

Utbildningen gick jättejättebra och fort. Enda stunden på dagen som tiden faktiskt gick fort.
Men dem andra deltagarna är så trevliga och vi har så mycket att prata om, skulle lätt kunna sitta nån eller några timmar till. Hade det inte varit för att jag var tvungen att åka hem och hämta W efter sin fotbollsträning så hade jag tryckt in en liten dejt med fina B.
Men nu blev det inte så, utan full fart hemåt istället.

När vi väl var hemma så tog jag och W var gemensamma stund och spelade lite kort. Jätteskoj och jag förlorade. Som alltid i spel.

Nu sitter vi i soffan och har nyss krubbat varma mackor. Gott. Men nu är jag ÖVERMÄTT!
Alltid äter jag tills jag nästan spyr. VARFÖR?
Tror jag på fullaste allvar att jag aldrig mer kommer att se mat, eller vad är problemet?

Nu börjar Efterlyst. Får se om jag kan hålla mig vaken en timme till.
Ögonen är trötta, väldigt trötta.

Kram på er, ha en fin kväll ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar