tisdag 13 september 2011

Matvägran

God morgon!

Förutom att det är tisdag så är allt okej.
Jag tar inte i från tårna och säger att det är en underbar dag, för det är det inte. Det är fortfarande väldigt mycket strulande omständigheter runt omkring.
Men jag håller hoppet vid liv att saker och ting bara tar och rättar till sig, inom en snar framtid helst!

Idag tog jag till dem tuffa artellerierna för att få ordning på W's matlust, skickade med en mannafrutti till fruktstunden. Det går ju inte att ungen inte äter lixom!
Och han är SÅ j-a rädd för att bli tjock. Det är hans största skräck i livet. Att bli som han på folkracetävlingen. Haha, ja han var inte fager. Han var stor...hutlöst stor.
Försöker få W att förstå att HUR MYCKET HAN ÄN MOFFAR i sig så kan han aldrig bli sån där.
Finns inte på hans världskarta.
Den mannen var ju sjukligt tjock. Säkerligen hormonellt fel.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer efter jobbet. Det är ju träningsfritt idag.
Så antar att vi ska lägga lite krut på läxorna, iaf L's.
W och jag ska försöka att hitta på nåt vi oxå. Vet bara inte vad.

Min hemläxa från utbildningen går ju käpprätt åt skogen.
Det funkar lixom inte riktigt :S Får inte till det... Jobbigt!
Men skam den som ger sig. Får ta nya tag i eftermiddag. Efter läxorna. :)

Nu frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar