lördag 1 oktober 2011

En lördag som ingen annan

God morgon!

Jag har faktiskt helt slut i kropp och knopp efter fredagskvällen.
Inte vart det speciellt fredagsmysigt precis.
Bara massa tråkigheter. Eventuellt den tråkigaste kvällen på väldigt länge.
Ur flera aspekter.
♥♥♥Hade dock världens bästa F som tröstade mig ♥♥♥

Men, nu är det lördag och idag ska jag och fina B åka iväg på vår lilla tjejtripp.
Ska bli skönt att komma bort en natt. Bara vara vi.
Det är ju ingen nöjesresa, definitivt inte, och därför så tänkte jag stanna till och köpa värsta lasset med godis och kleenex åt oss.
Troligen någon flaska vin oxå. Lär gå åt. Iaf för mig. Haha.

Det blir nog en bra dag. Först ska jag åka och sola en sväng, sen ska jag plocka upp B.
Sweet B will be the one to take my pain away. Tonight.

Trevlig lördag till er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar