måndag 17 oktober 2011

Härlig helg ♥


God morgon måndag!

Härlig helg det har varit :D
Det har vait storshopping i Ullared, födelsedagsfirande och huspiff.
Jättehärligt att börja en ny arbetsvecka efter allt detta underbara.

Men nu är vi tillbaka på jobbet. Jag ber om ursäkt att jag har varit usel på att blogga, men tiden har inte direkt infunnit sig, knappast intresset heller.
Tänkte sammanfatta helgen i ett inlägg, men så kände jag... VARFÖR?
Kör på det som är här och nu istället. Ni får lita på mig när jag säger att helgen lämnade inget att önska.
Det som möjligtvis skulle kunnat vara annorlunda vore väl om min familj hade haft möjlighet att komma och fika lite ;) Men, vi pratade i telefon istället. Funkar det oxå.
Vet ju att det är jättelångt att åka och jobbigt för dem.

Veckan som kommer nu är..än så länge LUGN. Det händer inte mycket alls. Och det är ÄNNU skönare :)
Soft är bra, behövligt just nu.
Helgen var väldigt härlig, men även rätt hektisk :D
Nu behöver vi tagga ner, ordentligt.

Tänkte jag skulle försöka att träna en del i veckan. Lite långa powerwalks och några simpass.
Borde jag hinna med. :D
Allra helst nu när det ett litet träningsuppehåll för grabbarna.
Det är väl bara K som har sin träning tror jag, och det är ikväll och då får jag ta med mig mina små killar på en powerwalk istället. Dem kan cykla och jag får gå.
Undra förresten om L's punka är fixad?, annars får han ta inlines. Funkar det med. :)

Hmmm..
Jag vill ha frukost, NU!
Så får det bli! :)

Puss på er!
♥♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar