måndag 10 oktober 2011

Härlig morgon!


God morgon alla underbara!

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en liten prinsessa.
Hade absolut ingen som helst lust att gå upp i morse, hade lätt kunnat ligga kvar ännu ;P
Det är ju aldrig lätt att slingra sig ur någon som ligger och klamrar sig fast ;)
Det allra värsta och svåraste är väl när man trivs rätt bra att ligga och vara fasthållen.

Men jag tog mig iallafall tids nog till jobbet, det var bäcksvart i morse, och kallt.

Hade ingen riktig tid eller lust att blogga igår.
Det blev en massa annat istället, typ såhär...
Först på morgonen så gick jag och N upp själva, jag körde lite maskiner tvätt och N åkte och köpte frukost, lite nybakt bröd o sådär.
Sedan käkade vi frukost allihopa.

N tog med sig W ut till garaget så han fick köra lite cross och L satte sig och spelade lite på datorn.
Jag snörade på mig joggingskorna, klädde på mig rejält och gick ut och avverkade 8 km som resulterade i världens träningsvärk och skoskav från helvetet. Hela högerskon var nerblodad när jag äntligen fick av mig skorna. Dags att köpa nya? Ja, kanske. Definitivt!
Väl hemma igen så ställde jag mig i duschen och sedan la mig i sängen en stund. HEEEELT DÖÖÖÖD!

Somnade till en stund tills W kom instörtande och berättade att han hade sett en orm när han var ute och körde cross. Uhh. Läskigt.
Sedan flöt tiden på hemma och vi tog det mest lugnt. Asskönt.
Åkte till svärmor och drack en latte och hämtade lite rabarber. Har lite grejjer i hennes frys, eftersom vår är så smällfull och yttepytteliten..:(
När vi kom hem så svängde jag ihop en rabarbercookiepaj, sanslöst gott! MUMS!
Bild och recept kommer, I promise :)

Det var typ gårdagen i korta drag. En superhärlig söndag faktiskt!

Nu har nedräkningen börjat, snart är det dags att åka..
4
..dagar kvar till Ullared!

Har fortfarande inte klart för mig vad det är jag behöver handla. Men det kommer väl tids nog hoppas jag.
Har ju ändå 4 dagar på mig.

Ska försöka ta mig tid att köra lite yoga ikväll, om jag orkar...:)
Bra o köra lite hemma, gå är ju inget alternativ iallafall, inte med denna foten, träningsvärken är ju ingen fara. Det släpper ju efter en stunds promenerande.
Eller om man kanske skulle ta sig till badhuset och simma en sväng?
Vet ju att dem har vuxenkvällar.
men inte idag tydligen :(

Tisdag:              05.45-13.00
                         18.00-20.00
Onsdag:            09.00-13.00
Torsdag            18.00-20.00 

Nehepp, ingen simning, det får bli lite yoga dårå! Funkar lika bra det.
Simma i morgon kväll istället.

Nu ska jag boka in lite patienter. Tjo!

♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar