måndag 3 oktober 2011

Ner som en pannkaka o upp som en sol



Hola!

Hoppas allihopa har haft en trevlig helg.
Min har varit riktigt DÅLIG till en början och nästan överhängande dålig.
Tills igår eftermiddag. Då vände den om och blev precis som underbar som jag vill ha dem.
Men jag har haft världens bästa B o F och S med mig som har tröstat och peppat. Tack för det!
Ni är så guld värda mina fina ♥

Tänker inte gå in så mycket mer på något av det. Dem som behöver veta vet. Resten är bara lull-lull.

Idag är det måndag, en måndag som belastas av en viss huvudvärk efter helgens bravader antar jag.
Det har varit sjukt mycket grubblande fram och tillbaka.
Hoppas att det släpper så fort jag får i mig lite mat.
Har förvisso ätit frulle, men det känns inte som att det hjälpte iallafall.
Har en rätt kännbar puls mellan öronen :S
Men det släpper väl får vi hoppas, får väl ge det lite tid kanske.

Vet inte vad som händer ännu idag, förhoppningsvis kan jag få till en fika med fina S :)
Vi får väl som sagt ta en timme i taget.
O nån EFIT har jag fortfarande inte fått till. Jag är så jävla kass! Haha

Puss!
♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar