torsdag 13 oktober 2011

Stress stress!


God morgon.

Igår glömde jag nedräkningen..men jag tar det idag istället.

Det är bara...
1
...dag kvar tills vi åker till Ullared!!!

Det betyder att vi ska åka i morgon.
Nu börjar det verkligen kännas i kroppen, den där lilla stressen kommer krypande längs med ryggraden.

"har jag fixat allt här hemma?,
 är bilen i ordning?,
klarar barnen sig?,
hur ska N klara sig utan mig? :D,
vet jag vad jag ska handla?"

Det är nog ja på dem flesta av de där. Har bara lite smågrejjor kvar att fixa med.
t.ex. att jag ska säga till fritids att barnen inte kommer på morgonen i morgon, utan dem får mysfrukost hemma med mig och gå direkt till skolan. Sedan får dem vara kvar lite längre på fritids istället. Ja, tills N är hemma från jobbet.
Sedan ska jag be min N kolla över bilen, funderade lite igår kväll på att lägga på vinterdäcken...
Det är kalla mornar nu, vill inte lägga bilen i diket eller nåt sånt..:(
Allra helst inte om jag tänkte sälja den i framtiden.

Mötet igår gick fantastiskt bra även om inte N kunde vara med.
Fick en chans att höra lite vad vi skulle gå igenom på onsdag, då jag ÅTERIGEN inte kan delta :(
Det lät som en spännande omgång, och jag blev ännu ledsnare för att jag kommer att missa det.
Fick dock en massa papper med mig som jag kunde läsa på iallafall så jag kan  hänga med och göra lite hemma till nästa gång jag kommer kunna vara med.

Skönt det är med torsdag idag. Det är en tuff dag på jobbet, men det är ändå skönt lixom, man vet att det är bara en dag kvar till helg, för min del är det ju sista dagen innan  jag ska vara ledig.
Ska kolla med chiefen om det kanske går att jag är flexledig istället för att ta semester? Mina flextimmar har ju återigen kilat iväg. Och det är snart avstämning.
Vore skönt om jag kunde spara en semesterdag till höstlovet :)

Nu har jag nyss ätit frukost och suttit och skrattat med mina underbara kollegor.
Vi råkar ju besitta en affärsidé som kommer att ta hela sörmland och kanske resten av Sverige med storm.
Haha. We're gonne get rich bitches! :D
Vi ska bara få det lagligt så..eller om vi bara kör iallafall.
Det är hutlöst skoj att sitta o spåna idéer åtminstone.

Men nu gick luften ur mig, kanske skulle sätta mig o fundera på vad FAN jag ska köpa i det där blågula varuhuset i morgon :)

Puss
♥♥












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar