tisdag 18 oktober 2011

Truly tuesday!

God morgon söta ni!

Härligt med tisdag idag? Joo, det tycker jag nog.
Vaknade relativt pigg i morse. Klev bara upp 20 minuter efter klockan ringde, måste nästan ses som något slags rekord. Igår dröjde det 55 minuter, och resulterade i grav stress och panik. :O
Inte direkt önskvärt. I morse knallade jag upp och tände en massa ljus, satte på kaffe och väckte barnen på snällaste vis :) Efter konstens alla regler :D

Gårdagen var alltigenom god emot mig. Det var väl bara avslutet som kunde ha blivit liiite bättre.
Tänker inte gå in på mina dumheter, men det var inte första gången det skedde,
säkerligen inte heller sista :(

*snyft*
En av mina naglar har gått av.
Ni som känner mig vet ju att jag har LYCKATS samla lite naglar
 FÖR en enda gångs skull når dem utanför fingertoppen.
I söndags bemödade jag mig dessutom med att göra fransk manikyr.
Jättefint!, i morse hade höger lillfingernagel gått av :'(
Blä! Men nu VET jag ju iallafall att det inte är något fel på min nagelväxt, vilket jag hävdat i 30 år snart :)

Skulle vilja lägga upp nån bra låt, men det är samma gamla godingar som snurrar, hittar inget nytt och tillräckligt bra för att förgylla min blogg.
Kanske något jag vill ha då?, nej..just nu är det inte så mycket jag vill ha :(
Har just varit på Ullared och fått mitt shoppingbehov stillat för ett bra tag framöver.
Det som ska inhandlas först är ett par inneskor till L's fotbollsträning.
*host* Brukar inte vara gratis. Men det är ju ett måste så...
Sedan följer vinterkängor till båda stjärnorna...ÄNNU billigare.
Ja, jag går en dålig ekonomi till mötes. :(
Det är inte lätt att vara ensamförälder, allra helst inte ur ett ekonomiskt perspektiv...

Nehepp..skit i såna där tråkigheter nu..
Vad händer idag? Det är jobb först. Sedan träning. Sedan läxläsning med W.
L's läxor klarade vi av på 10 minuter igår kväll.
Det är lite låg nivå på läxorna tycker jag. Det är ingen match för honom.
Jatacktillindividanpassadutbildning.nu!

Förresten, det r visst en massa saker som jag vill ha.
Köplusten försvann tydligen vääääldigt temporärt.
Nu är den tillbaka, räcker att gå in på nån sida så är det kört. Haha.
Tror dock jag ska lägga band på mig själv, MÅSTE lixom!

Nu, frulle! försöka tänka på annat än shopping.
♥♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar