fredag 11 november 2011

Förstörd fredag!!!

Johodu!

Hela fredagen förstördes av ett samtal från skolan i eftermiddag.
Återigen har min älskade unge varit i skottlinjen för någon som inte kan sluta bete sig illa..

Denna gången (som nästan alla andra ggr oxå) så blev han helt oprovocerat påhoppad. :(

Vet inte vad jag ska ta mig till. Kan utan tvekan säga att hela kvällen blev förstörd på fem röda.

Fick först ett samtal från skolan gällande W att han ramlat ner från bommen när han gått balansgång och slagit i tänderna. Fick givetvis bege mig hemåt illa kvickt för att ta med mig liten till tandläkaren :(

Det var tack och lov ingen fara med vare sig W eller tänderna.
Så åkte vi hem och plockade med oss lite badkläder och drog ner till badhuset.
Barnen plaskade av sig en stund sedan var det dags för W's fotbollsträning som hade inomhuspremiär idag.
Kollade länge på dem och mon lilla stjärna har utvecklats någe alldeles grymt!

Stolt mamma, ja!

Sedan bar det av hemåt för att laga ordning lite fredagsmys. Kändes ju "sådäääääär"...
Usch man kan skära i luften här inne idag!

Jag är sur! N med och barnen fattar inte ett dugg förstås.

Tur är väl det kanske!!!

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar