torsdag 17 november 2011

En kväll framför tv'n

Kikar på Lyxfällan och förundras över hur naiv kvinnan är som är offret för denna veckans program.

Det är så ruggigt kallt här inne, dt är säkert inte kallt...men jag är lite skadad :)

Sitter inlindad i en stor fleecefilt och nästan huttrar. Funderar på att lägga mig direkt efter programmet. Behöver ladda batterierna inför morgondagen och helgen...det kommer väl säkert att bli full jäkla fart som alltid när barnen är hemma. :D

Har haft en toppenkväll här hemma med mina små älsklingar. Det var tänkt att dem skulle va hos pappa i helgen, men han hade hand om en liten sjuk dotter, så jag valde att ha grabbarna hemma istället så slipper dem riskera att bli sjuka oxå.
Han får glädjen att ha dem nästa helg istället. :)
Då vet jag inte vad jag ska passa på att göra, N har ju K och kan inte hitta på nåt med mig då så jag får väl hitta på nåt själv.
Kanske en kryssning eller en helg nån annanstans, har ingen lust att vara hemma faktiskt ;P
Det är alltid roligt att komma bort också, miljöombyte :D

Men imorgon har vi först o främst fredag, lovely :D
Fredagsfika och fredagsmys... Great!
Eftersom N kommer vara i garaget så kan jag spåna fritt på helgens trevligheter :D

Puss o natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar