fredag 4 november 2011

Man kan ju inte ha mockaskor om det regnar...


Mornin' sweets ♥

Härligt med fredag idag, inte sant? :)
Kom till jobbet vid halv sju i morse, startade arbetsdagen med ett stort glas te. Var gott efter att man varit ute i mörkret och rusket. Det är bara en tidsfråga innan snön är här och jag får lite panik.
Kan det inte bara få vara lite sådär fint höstigt ett tag till?

Igårkväll gjorde vi faktiskt INTE ett dugg.
Eller jo, när jag tänker efter så var vi en sväng till svärmor och fikade.
Hon blev så glad när vi kom, att hon ÄNTLIGEN fick dricka latte.
Känner hur jag har smugit in "lattarna" lite överallt i mina vänners hem ;)
...and...I love it.
Vart man än kommer (nästan) så kan man bli serverad en rykande het latte.
Dem HETaste står iallafall S för ;) Det tar nästan en halvtimme innan man ens kan smaka på dem...det betyder mer tid för prat och skratt...:)
Det är verkligen awesome!

Tillbaka till gårkvällen.
När vi kom hem så lagade jag ordning lite mat och den blev lagom klar tills alla tv-program började kl 20.00
Tittade på Böda Camping och var så full i skratt av den där killen som är från Lund.
Herregud, stackars människa, han kommer ju att få en sån chock.
Ska bli riktigt skoj att följa detta ;)

Sedan kikade vi på Lyxfällan, två totalt urblåsta killar som varken visste det ena eller det andra...
Men bra tv iallafall. :D

Nu blir det snart fredagsfika, MUMMA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar