torsdag 10 november 2011

Tung torsdag!


Hi beauties!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag, huvudet håller på att sprängas, halsen känns helt trasig, ansiktet känns demolerat och kroppen går på reserven.
Jag är förkyld, deluxe!

Vet inte vem som kan ha smittat mig faktiskt? Funderar lite på det, men kan inte minnas att jag träffat nån som varit förkyld.

Kursen igår gick jättebra även om jag förväntat mig det värsta, det är ledarnas förtjänst. Och igår var det bara jag och S där, då fick man lite extra tid för att prata om allt o inget :)

När jag åkte hem så åkte jag vägen förbi Vidåkershallen för att hämta upp L efter hans fotbollsträning.
N var hemma och lagade mat, tacogratäng blev det. Inte alls fel :)
Skoj att se att han hade letat upp ett recept, handlat det som skulle vara i och sen lagat ordning det.
Det var bara för oss att sätta oss till bords och njuta. Vilken lyx!

Dagen på jobbet har gått rätt så bra, lite jobbigt att sitta och frysa hela tiden dock :(
Men nu är det dags för trefika.

Tjopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar