fredag 16 december 2011

Årets coolaste farsa...


Yeeh!

Igår eftermiddag/kväll åkte vi allihopa till Fjugesta utanför Örebro för att N skulle köpa något till bilen (vad annars? :) ) efter det så åkte vi till Willys på Marieberg och handlade allt som skulle vara till kalasen.
Gick ju riktigt bra att handla när alla fyra kunde hjälpas åt. :)

Var aströtta allihopa när vi var hemma strax efter 21.
L satt och tjatade om hur trött han skulle vara idag i skolan om vi inte skulle komma HEM SNART.

Och vi var trötta allihopa idag, men det funkade ändå.
Vägen till jobbet satt jag nästan och somnade igen, livsfarligt.
Shit jag tror jag behöver vara lite ledig snart...:S
Men jag vill inte vara ledig, jag vill jobba. Älskar mitt jobb ju!
Apropå jobb. Igår i bilen så ville W ringa till sin pappa. Ville kika lite med honom när han skulle komma o fira honom. Då fick han veta att han hade börjat jobba uppe i Stockholm.
Då utbrister han genomlyckligt,
"Faaaan va coolt att ha en farsa som jobbar i Staackhooolm!"
Både jag och N började skratta åt honom, han är så jäkla spontan :D
Då började han plötsligt önska sig diverse attiraljer från DIF-shopen förstås ;)

Just nu längtar jag bara hem, och få sätta fart med bakandet.
Sedan allt som ska städas, fixas, fejas och grejjas!

Det ska bli saffransskorpor, kardemummabullar, banoffeepie och whoopies.
Det kommer o bli bra det där.
Bara jag hinner klart med allt :)

Pöss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar