fredag 9 december 2011

Härligt med fredag!


Åh, det är ju fredag idag :D
Det är så sjukt härligt allt!
Trodde jag skulle vakna upp till drivor med snö och omkullblåsta träd.
Hade förberett mig på en natt med minimalt mycket sömn.
Men det har knappt blåst eller snöat något alls inatt.
Det regnade däremot i morse när vi skulle åka till jobbet.
Kombinationen regn, mörker och trasigt halvljus på bilen gjorde mig väldigt trött i huvudet.

Har nyss tryckt i mig några mackor iallafall, mümsitt!
Teet har hunnit att kallna :( Får väl gå in o värma på det lite eller nåt? :)

Idag åker mina barn till sin pappa och K kommer till sin pappa.
Önskar jag och N kunde få vara för oss själva nån gång, suck!
Men det kommer väl så småningom.

Helgen har inte så mycket planer, hoppas på att få umgås lite med VBB, Världens bästa B♥
Alldeles för längesen, kommer ju alltid en massa bök i vägen. Antagligen kommer hon att vara med sin V hela helgen, men jag snor henne väl bara rätt upp o ner om hon inte kommer frivilligt ;)
På söndag är det folkrace i E-tuna. Vet inte om jag är så sugen på att följa med faktiskt.
Kallt, säkert regnigt och ja...sådär alldeles underbart roligt...;)
Men hittar jag inget annat att göra så kanske jag följer med ^^
Tänker ju inte ge min plats till nån annan iaf :P

Nu ska jag värma på teet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar