tisdag 13 december 2011

Lusse lelle..


God morgon!

Det är ju självaste luciadagen idag!
Inte har jag fått se något luciatåg idag heller. Skandal.
Får kolla lite på SVT play sedan. Fick tipset av en vän på FB :)

Fick ett minst sagt irriterande brev igår, från KFM! Jag höll på att gå galen, riva huset, slita mitt hår.
Har pratat med dem idag och ifrågasatt detta.
Och det var tydligen inte så allvarligt som jag befarat. Men jag vill inte ha med dem att göra.
Tack och lov så fick jag prata med en trevlig person på kundcentret så hon lyckades lugna mig en del.
Jag var i komplett upplösningstillstånd.
Måste ringa om den där lägenheten i Göteborg. Det kan ju inte vara meningen att vi ska behöva få kraven för att idioten som bor där inte betalar räkningarna...nae. Inte direkt va.
Då är det ju bättre att kontraktet säljs eller nåt.
Sedan skiter jag fullkomligt i om han/hon får bo på gatan.

......

Så nu har jag andats ut. Ska inte tjafsa om det.

Blir nog en liten lunch med sweet B idag. Hoppas vi hinner bara, har ju APT.
Har en förmåga att kunna dra ut på tiden nåt alledes förfärligt.
Står ju inte ett dugg på dagordningen så det borde kunna gå fort. Men då ges i och försig tillfälle till pratkvarnarna att mala i kapp. Fråga saker som är helt irrelevanta..man sitter bara och himlar med ögonen och vill gå på lunch.

Fick precis samtal av J. Ville visa sin nya bil, men jag satt ju fast i receptionen och kunde inte kika på den :(
Men vi skulle planera in en fika snart.
Jag har dessutom lovat att komma upp till Möbelhuset och kika på en ny soffa.. 
Skulle ju få en "liten" rabatt ;) Gillas!
Det är helt perfekt att ha en kompis med möbelvaruhus :P

I morgon ska jag till tandläkaren. Isch!
Jobbigt. Hoppas det inte blir dyrt! Tycker förvisso alltid att det är dyrt att gå dit.
Men vi får väl se. Dem ska väl ha lön dem oxå antar jag.
Har skjutit på det så himla länge nu oxå. Borde ha gått a loong time ago.
Men har inget problem med tänderna så jag har inte tyckt att det varit nödvändigt.
Går ju helst inte i onödan.


Nu. Te. Pepparkakor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar