fredag 13 januari 2012

Fredag!

Ohh.. det är äntligen fredag idag!

Underbara härliga fredag, du är så efterlängtad!
Det har varit en tuff arbetsvecka, mest psykiskt....väldans massa trötthet som hängt över mig.

Det blev ingen soppa igår :(. Det blev korv och makaroner istället.
Jag hann inte ens innanför dörren innan N ställde sig med maten.
Så jag får ta soppan en annan dag, det är ju ingen panik.
Hade världens softaste kväll igår. La mig i soffan och tvärslocknade efter jag hade ätit middag.
N tog hand om all disk och sånt :) Han till och med tog sig en svängom med dammsugaren!
Jag plockade bara lite med tvätten igår faktiskt.

Kikade såklart på den nya serien REVENGE!
Gud vad bra den var.
Lite svår att komma in i men så fort man hajjade växklingen mellan nutid och dåtid.

 Missade ni den så passa på och se den på nätet. Den är GRYM!

Ikväll ska vi försöka fredagsmysa lite extra. Vet inte ännu om jag kommer att ha mina barn hemma, men det vore mysigt...det var ett tag sen nu som vi fredagsmyste a allihopa tillsammans.

Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar