fredag 20 januari 2012

Fredagsfeeling!!!

Hej!
Säger som vanligt på fredagar...ÄNTLIGEN FREDAG!

Har läst lite på en viss fråken Widestrands blogg. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Donnan vill ju bara provocera och att hon lyckas provocera så många med sina intetsägande inlägg är ju faktiskt inte dåligt ;) Grattis.

Igår var det äntligen dags för andra avsnittet av Revenge. Och det var precis lika bra som sist. Ingen besviken Milla här inte.
Det enda som skulle kunna sägas vara lite negativt är att avsnitten är för korta och veckodagarna mellan för långa ;)
Man vill lixom aldrig det ska ta slut.
Just det apropå TV'n igår.
Vi kikade oxå på Sveriges Värsta bilförare :D
Herre min skapare vilket folk det finns i trafiken... Kinna lixom..?


Kinna%20Karlsson%20g%C3%B6r%20precisions%C3%B6vningen
Nästan så man hoppas att det faktiskt är skådisar och mest fejk allting.
Bara att starta sin medverkan i programmet med en brakskit? Fy fan!
Dessutom är hon lik nån, svårt att skriva namnet i en blogg bara!^^

Men underhållningen är det ju inget fel på!

Ikväll får vi besök, finfint sådant från vår kungliga huvudstad!..och Dalarna :D
Barnen är helt i extas och tycker det är så spännande, vilka 4 är det som kommer..??
"En tjej och tre killar" o dem gissar o gissar :D
Blir skoj för dem att träffas igen, hoppas bara W inte är för trött och att det blir fel på nåt sätt.
Dock är dem medvetna om problematiken så det ska nog vara lugnt.

Jag ska hem och städa i eftermiddag eftersom jag inte hann igår kväll.
Kom ju hem så sent igår och sedan var dt ju inte dagarnas dag igår heller. Kände inte alls för att ställa mig och städa eller nåt sånt.
Så det blir desto mer att göra ikväll. Kan ju hoppas på att N kan tänka sig att hjälpa mig med lite skruvjobb. Har ju en del saker som jag vill sätta upp på väggarna...
Vet inte om jag kommer hinna fixa det idag. Har tjatat som fan om det, men inget händer.
Det rör sig om kanske 10 skruvar.
MEN!,  nämner jag nåt i stil med att vi skulle ha ett annat golv så hinner jag knappt slutföra meningen innan han står och bryter upp det befintliga golvet. Haha.
Nåväl, jag BORDE klara av att hantera en skruvdragare ;)
Ska fasenimig testa sedan. ^^
Hur svårt kan det vara lixom? Det är väl bara lite jävlaranamma som behövs.


Vore roligare med en sån här , önskelistan nu!

Nehepp dags att runda av arbetsdagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar