torsdag 19 januari 2012

Torsdag...


God morgon.

Usch vilken tråkig kväll jag hade igår kväll.
Det blidde inget bra alls.
Tack och lov så fick jag pratat med F en stund. Annars hade det varit en komplett katastrof.

Nu är jag på jobbet iallafall och det är jätteskönt.
Andas ut och reflektera i lugn och ro.

Får se vad det blir av allt. *suck*

Eller förresten så var inte hela kvällen skit. Den började kanon med en fikastund i Högsjö, det var jättemysigt och trevligt. Som alltid.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det är lite rörigt i hjärnkontoret.
Kanske inte är så konstigt.
Men det är jättebra att mina vänner är lyckliga just nu iallafall. Nu e det kanske er tur att få ta emot mig innan jag faller i backen? Eller så räddar jag mig själv i sista sekund, som vanligt.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar