onsdag 29 februari 2012

Back at work!

Då har jag alldeles snart tagit mig igenom en arbetsdag.
Skönt att mjukstarta med en kortdag. Känns som om att det räcker just nu. Är astrött redan.
När folk kommer och frågar så klistrar jag dock på smajlet och säger, Nu e jag så pigg o kry så! ;)

Haha, tråkigt nog så är det ingen som köper det ;P

Har varit en rätt så lugn dag på jobbet iallafall.
Som sagt, det är onsdag och det är en av dem softaste dagarna i veckan.

Jag längtar hem.

Ska bara kila till apoteket innan jag åker hem, sedan lär det bli skala potatis med den sista energin jag har kvar, köra L till träningen och sedan får jag lov att krascha i soffan tills maten ska lagas och L hämtas från sin träning.

W testade innebandy igår och han älskade det, såklart. Vad annars lixom? :D
Mina små sportfånar ♥

Hade lite kalas för min älskling igår. Ett litet nätt kalas bara med dem närmsta. Som vi vill ha det :D
Allra helst när situationen ser ut som den gör.

Hoppas verkligen W håller sig på benen veckan ut, han var febrig igår kväll men i morse var det helt borta.
Trodde veckan skulle fortsätta i vab. Men det gick :)
Nu ska jag ju helst INTE ropa hej ännu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar