onsdag 15 februari 2012

The day after...


God morgon mina vänner och alla som jag kanske inte känner ;)

Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag igår.
Min blev som förväntat, stressig och när jag stressat klart så var jag för trött för att ens tänka tanken om några valentinsfigurer.
Gav N och barnen lite små presenter bara.
Min finaste present var nog hjärtat som min älskling hade ritat i snön på bilen ♥ Naaw!
Jag fick ju annat oxå, men det var nog det sötaste!
Min kille är inte världsbäst på att köpa presenter, faktiskt. Haha. Han är rätt "bekväm" av sig. Enough said.
Menar dock inte att han inte ger presenter, för det gör han! Väldigt ofta. Små spontana överraskningar.
Tycker faktiskt det är roligare än att ge just på AHD, det känns lixom att man förväntar sig massa hjärtbeströdda små ting.

Var på utvecklingssamtal med L igår.
Det var så roligt att höra vad hon hade att säga om vår störa pärla som hon beskriver honom som :D
Det var inget problem med något alls. Allt var frid o fröjd. Ingen anledning till oro inom något ämne.
Berättade för henne om min oro för hur han blir behandlad av vissa barn i skolan och hon skulle hålla lite extra koll. Vet ju att L inte är nån som tjafsar med andra.

Nu ska jag gå in och få i mig en apelsin. Mums!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar