måndag 27 februari 2012

VAB

God morgon!

Idag är det VAB som gäller.
L mådde verkligen inget vidare när han kom hem från sin pappa. Han hade haft huvudvärk till och från i en vecka och igårkväll tyckte jag att han kändes varm.

Han var pigg på förmiddagen och var ute och joggare några kilometer, men sedan däckade han fullkomligt :( Tyckte så synd om honom, resten av kvällen drogs han med en huvudvärk från helvetet.
Så idag är vi hemma, vilket inte gör mig speciellt mycket när jag själv inte mår riktigt bra :(

Var hemma från jobbet i fredags med feber och allmänt dåligt mående.
Men idag hade jag nog trott att jag skulle kunna släpa mig iväg. Men det är väl bara att vara hemma och gilla läget. Det får bli en mysdag med min fina Messi iallafall.

Vid tvåtiden har L en tandläkartid för att kollas efter han var och drog ut sin tand i förra veckan.
Antar att hans huvudvärk och feber hänger ihop med det, han hade ju en infektion då så den kanske inte har blivit bättre?

I morgon fyller mitt hjärta år.
Vet inte riktigt vad man ska hitta på åt honom.
Har köpt två små grejjor till honom iallafall. Hoppas han blir glad.
Sedan tänkte jag väl att jag ska baka lite åt honom oxå.
Eventuellt försöka mig på att göra en smörgåstårta :) Men jag vet inte riktigt vad jag orkar :(
Kanske senare ikväll om man piggnar till.

Har precis betalat alla mina räkningar. Åhh, vad tråkigt det är.
Men det är skönt när det är klart så man inte behöver bry sig mer.
Man vet vad man har och inte har. Haha.

Sitter ju äntligen vid en dator här hemma och passar på att synka min telefon. Det var inte igår...:O
Fanns lite uppdateringar att göra faktiskt.
Skönt att man fortfarande har en dator som faktiskt fungerar. Och att det är min ;)

Vet faktiskt inte riktigt vad man ska skriva mer, jag är småseg i huvudet faktiskt.
Ska väl ta och väcka L snart och se hur han mår.
Måste till apoteket sedan oxå när dem öppnar. :S Vill helst slippa. Men ibland måste man nog.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar