fredag 13 april 2012

Bara massa gnäll...

God morgon!

Ja har insett att hela min tillvaro har rasat samman sedan jag började med Rumble.
Jag får sluta med det. Jag lider verkligen av det, ligger sömnös och gör en massa konstiga ordkedjor i huvudet. Nepp, jag ska inte spela mer.

Sedan har jag fått låna en TENS av A-C, åååh...det är verkligen himmelskt skönt!

Min för tillfället BÄSTA vän ♥

Igår kväll började jag och N att diskutera. Sånt ska man ALDRIG göra innan man går och lägger sig,
jag med mina sömnsvårigheter ska ju absolut inte(!!!!)
beblanda mig med såna diskussioner innan jag ska försöka komma till ro.
Vi pratade om barnen, hans mekande och min brist på egna intressen.
Märker ni vart vi är på väg?
Han tycker att hans skruvande mellan 17-20.30 är sååå avkopplande och rogivande.
Jag blev sur och råkade säga...
"Tro fan att det är avkopplande när man inte behöver bry sig om vare sig ungar, mat, tvätt, städning eller något annat än bilar."
Han jobbar alltså 7-4 och sedan lägger han resten av sin vakna tid i bilarna. Fast efter 20.30 duschar han och kommer ner lagom till 21 när filmerna börjar. Kikar på det och sedan lägger han sig.
Under den tiden så tillgodoser han "mitt" närhetsbehov genom att ligga och slöpilla lite på sin iPhone medans han kikar på film.
Jaa..det är underbart.
Haha, vad gnällig jag är. Skäms på mig.

Sa åt honom att jag ska börja spendera 2 timmar på gymmet varje dag nu efter jobbet så får vi se hur alla får mat och allt annat sköts. Jag tror inte det kommer göras alls faktiskt.
Han tyckte jag skulle börja hålla på i trädgården som avkoppling och kompensation till hans bilmek.
HA HA HA! Han är ju för skön.
Man skulle kunna tro att vi just träffats :D

Well well..det är väl jättebra att han har egna intressen. Men jag vore glad om jag också kunde få ha lite egentid. Utan att behöva fixa barnvakt eller lämna hemmet.

Nu är det iallafall fredag, en liten helg ligger framför oss och jag vet inte riktigt vad som kommer att hända i helgen. Tyckte N pratade om att han skulle åka på folkrace på söndag i Finspång iallafall.
Jag vet inte vad jag och grabbarna ska hitta på?...Hmm..det återstår väl att se.
Något får vi väl göra iallafall.

Morgonen hemma har varit lite småkämpig med W. Han vill ju som bekant inte alls vara på fritids längre. Det är ju så jäääävla aptrist vettni! Det är ju bara bebisar där..."Jaaa det går bara 04:or där när jag är där"
Så jag fick åka hemifrån bitandes mig själv i tungan innan jag skulle ha sagt något jag skulle få ångra.
Men han ringde vid halv 8 och frågade om han kunde få gå till fritids iallafall. Och så sa han förlåt.
Jag borde likaså där ha lärt mig att INTE gå in i diskussioner med en övertrött liten herre innan han tagit sina mediciner.
Tänk att man aldrig lär sig alltså. ^^

Igårkväll var det lyxfällan från Katrineholm. Vilka stolpskott!
Härligt att se att det finns dem som är "värre" än mig.


Åhh, som en skänk från ovan så kom just G med en latte till mig ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar