torsdag 19 april 2012

Skönare än nåt annat...

Tjabba!

Fick ett samtal igår eftermiddag från M.
Jag hade ju bett att hon skulle ringa mig för jag ville träffa henne.
Och det fick jag. Redan klockan 15. Snabba ryck! :)

Var där och pratade med henne. Och jäklar vad skönt det var! Åkte hem med 10 kilo lättare axelparti.

När jag väl kom hem så var det bara att göra W klar för sin fotbollsträning. Sedan käkade vi, och för en gångs skull grejjade N maten! :) Lyx!
Sedan hämtades W och han åkte hem och käkade duschade och tittade på tv medans vi andra åkte ut till Båsenberga för att röra på oss lite.
Denna gången ville N jogga m K o L. Trist, för då fick jag ju gå själv. Men jag mötte iaf L två gånger på vägen. Han sprang ju två varv. K och N nöjde sig med ett.
Nån spurt i backen hann vi inte med eftersom N ville hem snabbare än kvickt?
L var iaf lika duktig som alltid.
Ikväll tänkte jag testa att släpa med mig W ut medans L tränar.
N och K skulle väl åka senare ikväll och springa med nån annan tror jag. Tråk.

Dock känner jag att jag skulle behöva ett par bra skor...:(
Ikväll ska jag inte heller gå och släpa på en vattenflaska, jag ska däremot se om jag kan låna med mig ett par stavar från jobbet som jag kanske kan gå med :)
Det ska ju vara bra :)
All motion är väl bra antar jag.
Hoppas på att kunna bli av med mina överflödskilon inom en rimlig framtid. ;) Eller bli av och bli av med, jag vill bara få mer muskler.

Oj, nu har det blivit dags för lunch...mums? Har inget att äta idag ;P


Ser gott ut va? ;)

Pöss ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar