tisdag 8 maj 2012

Dags för linser!

Hejsan!

Det är nästan så det blir tjatigt, men det är såå fint väder!
Man blir så löjligt lycklig! :D

Det krävs ingenting nästan för att man ska börja le.

Tisdag idag, tråktisdagar. Man börjar morgonen med att STÄÄÄÄÄDA och SKUUUUURA! Tråk.nu

Kvällen igår gick smärtfritt. N hade J hemma en sväng på kaffe medans jag lagade mat, som ingen åt av typ. Haha. Jag måste vara världens mest korkade som lagar lax när två av fyra inte äter lax :D Men man kan ju alltid hoppas. De fick käka mos med räkröra istället. Gick tydligen bra det oxå :)

Nu har jag precis mailat Specsavers om en tid för att prova ut kontaktlinser :D
Ska bli oändligt skönt att slippa glasögonen för jämnan. Såg dessutom att det fanns dygnet-runt linser och det skulle verkligen vara som handen i handsken för mig eftersom jag tycker det är så besvärligt att peta i mina små koögon :P

Rooooooosa!

Dessutom vill jag gärna ha nya glasögon oxå :) Men dem tänker jag nog beställa på nätet. Det är nästan onödigt dyrt annars.
3000 kan jag hitta på roligare saker med. Haha.

Hoppsan. Nu blir det möte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar