torsdag 3 maj 2012

Snart är det fredag!

Ajj aj! Min hand värker så det liknar ingenting.
Förstår inte varför hela handen har börjat värka plötsligt?
Det är ju lillfingret som såret sitter i? Mycket märkligt!

Lunchen gjorde mig dock på lite bättre humör :) Jag känner mig lite piggare och bättre till mods.
Bara tanken på att det faktiskt är fredag i morgon kan ju få mig att le.
Och äntligen så stundar en LUGN helg.
Så länge jag längtat efter det. Sen om det blir så lugnt, det ska jag väl låta vara osagt.
Har man barn så blir det sällan vad man planerat.

Det enda som jag har planerat in är en match på söndag i Eskilstuna.
L's lag ska inleda sin seriepremiär borta emot Hällbybrunn. Spännande!
Undra hur deras lag kommer att stå sig emot E-tunas lag. Intressant :)

Allt kan ju hända, som sagt...
Bollen är ju rund ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar