måndag 7 maj 2012

Vilken go helg!

God förmiddag!

Haft en alldeles förträffligt mysig helg med mina bästa :)
I fredags åkte jag på ett litet möte innan jag tog helg med mina kids.
Det blev ett bra möte, jättebra faktiskt. Ganska väntad utgång på det.

Sedan åkte vi hem, L hade lite kompisar hemma, dem skulle på disco förstår ni och det skulle piffas och puffas och stylas. Dem höll på som tre tjejer :D
Men fina vart dem ju iallafall så...


W och N var hemma med mig och vi hade lite fredagsmysigt.

Lördagen spenderade jag inne i K-holm på dagen. Barnen var med sin pappa en stund så mamman kunde få lite egentid. Passade på att sola lite och strosa i affärer. Nice.

Sedan åkte vi hem igen och vi hann precis lagom hem till N kom från garaget.
En supersoft lördag alltså :D
Gulliga N bjöd mig på Joans. Det var superlängesedan vi var där men det var fortfarande precis lika gott!

På söndagen var det dags för L's seriepremiär mot Hällbybrunn. I Eskilstuna.
Matchen gick väldigt bra och den slutade 11-0 till Vingåkers IF.
Leo petade in ett mål och gjorde några finfina assister till sina lagkompisar.
Tog några fina kort på L efter matchen..:)
W spelade ju apa så honom var inte lätt att fota. Får försöka lite mer en annan dag. :)

Efter matchen åkte vi till MAX och käkade lite. Mindre gott faktiskt. Det blev för mycket av det goda och jag fick bara massa ont i magen. SURT!
Testade deras nya Bacon Guacamole och det var den allra största hamburgaren jag ätit.


*urk*

Sen åkte vi hem och softade i solen. Drack en latte på trappan med älsklingen och bara myste.
Heeelt outstanding!
N hade ju inte ätit så han var jättehungrig.
Och med gårdagens väder så kunde vi inte annat än plocka fram grillen...

När vi mumsat klart på det så var det plötligt kväll och tv'n bjöd på Leap Year, åh, en riktig feelgood-film.
Världens perfektaste avrundning på helgen. Gjorde att man kunde somna väldigt gott sedan. N hade ju redan somnat på min höft(???!) Haha...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar