måndag 18 juni 2012

Linsskit!

Nää, faaasen vad besviken jag blev nu alltså :(

Jag har ju gått och väntat i en månad på mina linser. Ville ju så gärna kunna ha linser istället. Men det blev ingen höjdare :(
Vet inte om dem kanske är för svaga eller vad felet åt.
Tycker jag ser mycket sämre :( Allra helst vid datorn. Suck!

Så har man gått och väntat, just nu känns det som att det var helt i onödan.
Ska väl ge det en chans iallafall, ögonen kanske ställer in och om sig så småningom.
Annars kommer jag inte att fortsätta med linserna. :(

Idag är det bara 9 dagar kvar ♥
Längtar och förfasas på en och samma gång.
Riktigt superspännande  är det.
Men att vara utan familjen, det känns inget vidare faktiskt. *suck*

Hoppas det går bra iallafall...It better!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar