fredag 8 juni 2012

Sweet!

God morgon!

Nu var det jättelängesedan jag skrev något här.
Men nu är ett bra tillfälle.
Just nu är jag alldeles i det blå av lycka.

Säger bara äntligen! :D

För övrigt så har det väl inte hänt så jättemycket. Fotbollsmorsan har fullt upp på helgerna.
Barnen busar och N mekar på med sina bilar.
De senaste dagarna har han byggt oss ett soldäck, blev asbra.
Har bara några få brädor kvar att smacka dit, och lite belysning.
Sedan är det förstås ett litet räcke kvar oxå och möblemang och piff.
Men det sista det sköter väl jag antagligen. Wiie!

Men just nu har jag lite svårt för att koncentrera mig. Sitter bara och drömmer mig bort.

♥Slås av tanken på vilka fantastiska underbara människor jag har omkring mig. ♥
♥Vissa så mycket bättre än man nånsin kunnat ana! ♥
♥Tack för att ni finns för mig ♥
♥LOVE YOU ALL! ♥







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar