onsdag 18 juli 2012

God morgon!

Härlig morgon, solen har gått och gömt sig bakom massa moln och jag är sugen på en liten runda.
Har ont i ryggen idag. Ska locka in N så får han Voltarena in den så kan jag ge mig ut sedan. Just nu känns varje steg som en pärs och att ligga i soffan som jag gör nu är ett h-e!

Längtar så otroligt tills jag kan börja simma! Det är underbart skönt ju!
Och sen att fettet rinner av kroppen får man ju se som en bonus ;)

Tvättmaskinen snurrar och barnen sover/spelar.
Ska ringa barnens far sen och se när han vill att dem kommer till stan.
Tja vad jag ska göra när jag är barnledig några timmar då?
Sugen på Norrköping, men ska till Stockholm på fredag så jag får spara mina moneysar tills dess.
Nån som har något förslag så kan ni ju höra av er..

Nu... Byta om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar