tisdag 17 juli 2012

Tisdag

Idag är det tisdag, vi har lite planer. Skönt att slippa ha dagen oplanerad och öppen för kaos. Barnet W ör redan vaket och sitter med sin mannagrynsgröt och Jönssonliganfilm. Det andra barnet L har lärt sig njutningens ädla konst och sover nog ett par timmar till ;)
Jag ska strax snöra på mig gympaskorna och bege mig ut på promenix. Solen skiner så det kommer att bli skönt!

Och vid lunch ska vi åka mot Motala. N tävlar i Folkrace idag.
Troligen blir det bara jag och W som åker, L är inte överförtjust i motorsport..:/
Nåväl han är stor nog att klara sig själv några timmar :)

Well, kanske skulle ta tag i dagen. Börja med att dricka min islatte, vänta på att tvättmaskinen blir klar så jag kan ge mig iväg och gå min runda. Kanske kan få W med sig på cykeln. Hoppas kan man ju... Jönssonlligan är nog viktigare... Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar