måndag 24 september 2012

Bra tråkigt...

Ahh, det har varit en bra jobbmåndag idag.
Känns alltid så mycket bättre att åka hemåt då.

Har dock en liten ångest inför att jag ska till banken idag.
Prata pension....jävlar va skoj det låter, inte sant? :D
Får mig att känna mig själv som 100 år gammal.

Men jag måste väl göra det antar jag, egentligen var dte tänkt att Niklas skulle följa med. Men han har inte hunnit få sin PPM-kod, så han stannar hellre hemma.
Tänk om jag kunde få välja oxå..^^

Ikväll har L träning och W och jag måste passa på att sätta oss med en av hans läxor.
Han har tre läxor i veckan, det är rätt så mycket. Han har ju i stort sett inte haft några läxor alls innan.
Måste få in något bra system...

Längtar hem till mina grabbar ♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar