torsdag 20 september 2012

Toppen med torsdag!

God eftermiddag mina nära och kära!

Det är redan torsdag eftermiddag, och det är så skönt.
Snart är det helg, toppen!

Helgen kommer att innebära lite fotboll (förstås), ljusparty och massa god mat osv. Förhoppningsvis kan man få till lite tid för vänner :) Vill gärna rå om en viss när och extremt kär vän lite extra just nu ♥
Vill så gärna lyfta hennes smärta från hennes hjärta..

Sitter även och funderar lite på vår Ullaredstripp den 12-13 oktober. Det ska bli så mysigt och trevligt.
Jag längtar minsann bort känner jag.
Tänkte sätta mig och börja på min inköpslista lite lätt oxå, det är ju en del som ska inhandlas.
För en gångs skull känner jag inte att jag MÅSTE köpa vinterkläder till grabbarna, det är väl mest jag som behöver en vinterjacka, har kastat mina två andra till förmån för en ny. 
Men det kommer förstås att bli en del julklappsinköp, lite heminredning och sedan ska jag väl köpa lite basplagg till mig och grabbarna.
N vill väl inte ha nåt i vanlig ordning och K är ju inte min sak att köpa kläder till, det sköter ju hans mamma så bra själv :)

Nu fika! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar