tisdag 11 september 2012

Trött på att vara trött!

God morgon!

Önskar jag kunde säga att tröttheten lämnat min kropp och lämnat kvar en massa härlig energi, men icke!
Jag sitter med den här mellan-frisk-och-sjuk-känslan i hela kroppen.
Så fort jag sätter mig ner så börjar huvudet att pulsera, när jag går blir jag snurrig, lägger jag mig ner så somnar jag...vet inte vad jag ska göra riktigt.
Sätter allt hopp till och går all-in på Alvedon och andra piller. Hatar't!

Är ändå väääldigt glad och lycklig idag. Min N har ÄNTLIGEN tagit tag i sina irritationsobjekt och gjort sig av med dem för gott! Så otroligt befriande för oss alla!
Vet ju hur mycket jag själv får sitta och lyssna på alla hans klagomål och hur jäkla less han är på vissa människor. Detta kommer att bli så himlans bra!
Säger inte mer än så i dagsläget :) Men GRATTIS ÄLSKLING!, du är BÄST!

Det är tisdag idag, och samtidigt som jag önskar veckan kunde pausa så vill jag att det blir helg.
Har förvisso inget speciellt, mer än en match inplanerad. Så det blir lite space. Men det kommer inte bli så mycket lugnare för det antar jag..
Lördag 11.30 är det dags för match emot Triangelns IK Svart.
På söndag får vi se om vi kanske kan åka till Finspångs badhus?

Jag är vrålhungrig så jag ska nog gå in och käka lite frulle. Känns som att det behövs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar