fredag 19 oktober 2012

F R E D A G!

God morgon kära du! :)

Det är fredag idag, helt fuckin' fabulous!

I helgen har jag tänkt ta med mig mina barn och åka ner till Falköping för att hälsa på barnens lilla nytillskott i kusinskaran :)
Lukta på bebis ♥ Myyysigt!

Men innan det blir helg så har vi en fredag att avnjuta. Först med en frukost här på jobbet. Gott, jag är vrålhungrig...eller om jag bara är sugen på att kasta i mig nåt kanske? Svårt att säga.
Eller så skiter jag bara i det och sitter kvar här med mitt goda kaffe som jag nyss fått.

Igår hade jag en riktig skitdag som vände på slutet förvisso, men idag är det så himla mycket bättre. Det är nästiintill perfekt.
Små störande moment finns det fortfarande kvar. Förstås.
Men ska ta tag i det, en annan dag.

En annan dag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar