onsdag 3 oktober 2012

God förmiddag

Nu har N var här och hämtat min bil för att köra den till besiktningen.
...H J Ä LP !
Känns som att detta kan komma att bli ett dyrt kalas ^ ^
Eller det är säkert ingen större fara, den rullar ju iallafall och den låter inget nämnvärt när man kör.

Har just suttit och kollat på ett klipp om de och dem.
Haha, jösses vilken diskussion det vart på APT igår om just det.
Jag har ju en förkärlek till att säga dem, aldrig dom. Knappt heller att jag säger de.

Men nu vet jag! De används alltid först i en mening och dem alltid därefter. :) Simpelt.

I eftermiddag ska jag och mina kollegor iväg på teater, det är första (av tre) steget i vår utbildning.
Det kommer säkert att bli en trevlig eftermiddag :)
Hoppas jag iallafall!

Usch va tråkigt allt blev, har inget att skriva om...alls.

Käkar en boyard och ser om jag kan hitta på nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar