onsdag 24 oktober 2012

Onsdag!

God förmiddag!

Klockan är snart 10 och det är snart dags för lite latte :)
Ser jag fram emot!

Idag har jag utbildning på eftermiddagen igen.
"Mina vårdkontakter" som ska gås igenom, sist kändes det som att man kastat bort en eftermiddag.
Helt useless!
Hoppas det blir bättre idag. :)

Igår var vi på Åsa FHSK.
Gick vår lilla charmkurs, eller kurs i kommunikation och bemötande som det egentligen heter.
Det var en heldag ute i Sköldinge. Och det var ju tur att jag hade mina kollegor med mig, annars hade det blivit väldigt långtråkigt.
Hahaha!
Käkade ju givetvis även lunch där. Hann knappt sätta foten inne i lokalen innan man hör någon dra av ett trumsolo mot ett bord.
Man tittar givetvis ditåt, då är det en snubbe med dreads ner till rumpan som står och dansar lite freestylat.
Ruskar på huvudet och flinar åt mina kollegor som oxå sett galenskaperna.
Börjar ta min sallad, då hör jag bakom mig, en bit bort hur någon RAPAR ett solostycke...
Känner hur jag får kväljningar, då kommer en tjej och trycker sig fram och roffar åt sig lite tomater (i ett glas!) tittar på henne när hon går därifrån...byxorna nere på arslet så trosorna syns till 80%, luffarstyle!
Okej, går och sätter mig till slut men kan inte riktigt släppa dårarna några bord bort.
Då ni, då börjar nån med nåt vrål???...Sjunger ett stycke och sen kommer vrålet igen..?

Sedan börjar dem att klättra omkring.

Jag ger mig fan att det är lugnare i matsalen på Sävsta. Detta skulle föreställa V U X N A människor!
Men spännande var det, något som hände hela tiden.

Kvällen var mindre rolig, men men...måste försöka ta itu med det på nåt sätt.
Vet bara inte hur just nu.
Känner mig aningens maktlös och energifattig.
Hatar't!

Nu kom det en latte! Lovely!, tack A!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar