onsdag 14 november 2012

The boxer!

Vaknade av att W gnällde lite i morse, gick upp o kollade klockan...06.19!!!!
Oj oj, det var en mamma som stressade halvt ihjäl sig i morse.
W skötte sig märkligt nog ypperligt när mamman krävde det.
Dock behövde han inte stressa som jag egentligen eftersom N var hemma i morse och hade sovmorgon.

Så jag målade på ett ansikte, drog ett par vaxade händer genom håret rufs-rufs och sedan iväg.

Var på jobbet 07.01 :)
Bra jobbat!!
Men det kändes i kroppen när man kom fram att det bara var 40 min sedan man gick upp. :D

Hörde dock en favorit på radion vilket gjorde det hela lite lättare i morse.
Älskar denna låten!
Svårt att inte sjunga med :)



Idag blir det ändå en lugn dag på jobbet, det är onsdag och de brukar vara bra.
Passande när jag nu går på nån slags halvfart :D

Till frukost käkade jag smörgåstårta. Bara det...

Det blir en bra dag, det är jag alldeles övertygad om. Onsdagar är ju ändå lite av en favorit för mig.
Veckan peakar lixom på onsdagar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar