torsdag 1 november 2012

Trött o sjuk :(

Hej på er!

Idag är jag inte piggelin! :(
Efter barnen åkt till morfar så har jag kroknat ihop totalt. Mår som en skrutt!

Men jobbar iallafall, känns som att jag verkligen måste försöka att inte vara hemma.
Har inte varken råd eller lust att ligga hemma och vara sjuk när jag är barnledig.
Känns verkligen inte alls intressant.

Men det är ju inte alls så att jag är förvånad att jag blir sjuk så fort barnen lämnar hemmet....?!
ALLTID händer det, varenda gång!
Så otroligt jäkla tröttsamt! Är det inte migrän, så är det magsjuka eller förkylning.
Slår lixom aldrig fel.

Tanken var att när barnen åkt att jag skulle passa på att städa och röja hemma.
Det blev inget med det. Började lite igår kväll men fick se mig besegrad av mitt huvud :(

På kvällen åkte vi iallafall till Flen, N skulle köpa en massa Xbox-spel till K.
Så nu har man besökt Flen på kvällskvisten, mindre imponerande faktiskt!

Usch orkar inte sitta och skriva mer..

Lägger in en söt bild på mina boys istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar