tisdag 1 januari 2013

2013

Jahapp, nytt år nu då.
Hoppas det blir ett riktigt härligt år :)
Ska iaf göra mitt bästa för att allt ska bli så optimalt som det bara kan.

Kvällen...? var trevlig!, så trevlig den kan bli med två trötta tjuriga brorsor som var besvikna att vi inte stödjer raket- och smällarförsäljning.
Men många andra skjuter ju av tusentals kronor så jag tycker att det kan räcka med att kika på all idioti.
Och fyrverkerier var två av oss vakna och kikade på, L väckte jag fem över tolv o försökte få upp i sängen. Tokbesviken förstås.
Men han klarade sig iallafall med allt som sköts fram till halv 2. W som var surast på dagen över att vi inte tänkte köpa raketer var vrålförbannad runt 00.15 för att folk inte kunde visa hänsyn för folk som ville sova.. Hahaha!

Maten..?
Bjöd familjen på räkcocktail och sedan blev det porterstek med hasselbackspotatis och till efterrätt, min favvo... Mjölkchokladpannacotta med hallon till.

Bingon..? Gick jättebra att spela, alla var med alla omgångar. Men vi vann inget. Inte vad vi vet, inte på spelen iallafall.
Kanske e nåt stort på våra serienummer ;)

Löften...? Njae, det vet jag inte om jag har några. Mer än att jag ska försöka göra det jag vill göra, inte vara så mesig, inte oroa mig för att människor ska inte tycka om mig för att jag inte alltid gör som dem vill utan att dem faktiskt kan tycka om mig även om jag gör mina egna val utifrån mig och mitt liv.
Sedan vill jag gå ner i vikt, förstås.
Eller nej, jag behöver inte gå ner i vikt... Jag vill få igång en rutin, en träningsrutin.
Vill avsätta Milla-tid för träning och välmående (tänk allt som kan rymmas inom det ;) )

Idag ska vi väl inte göra så mycket, passa på att njuta av min sista lediga dag. Imorgon är det jobb som gäller.
Det blir skönt, inte jobbat på en evighet känns det som, så det blir trevligt!

Nu ska jag dricka upp min latte och vänta på att storsonen vaknar så vi kan planera dagen tillsammans!
Det är toppenväder ute :)

Hoppas alla haft en fin nyårsafton och en bra start på 2013!

Puss!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar