fredag 25 januari 2013

Härliga underbara fredag.

Mornin' sweets! :)

Härligt med fredag idag. Kanske inte så jättehärligt att gå upp i morse, N skulle vara hemma från jobbet så det var extra segt att knata upp då, varför var jag tvungen lixom? ;)

Sedan väcka W som var som en zombie, som inte alls heller hade någon lust med morgonrutiner.
Men efter mycket om och men så gick det ändå bra.
Han kom iväg ordentligt till skolan och jag kom till jobbet även om det nästan var så bilen ville stå kvar hemma på uppfarten oxå, småsegt i kylan. -21 var det i morse när jag vred om nyckeln.
Tog nästan ända till Baggetorp innan bakrutan hade fått bort isen, det brukar gå så himla snabbt annars.

Väl på jobbet så var det lika skönt som vanligt att kliva in.
Älskar mitt jobb ♥

Denna fredagen är slutet på något alldeles tokkul, och början på en fantastisk helg.
Måndag kommer inte bli lika skoj, jag kommer sakna något. :'(
Men, men...det löser sig.
Kanske är lika bra egentligen ;)

I helgen ska vi nog inte göra många knop.
Jag ska väl göra minsta möjliga som belastar min ekonomi iallafall.
Fick så jag klarade mig förra helgen.
Kanske inte kan shoppa jämt?

Men frågan är väl vad jag ska göra istället? Hoppas att det inte är fullt så kallt som det är nu så kanske man kan komma ut o stava lite :)
Just nu känns det som att det biter lite för mycket i kinderna, det blir lixom rätt obehagligt. :(

Barnen ville nog åka till pappa igen. Det har blivit mycket pappatid sista helgerna. BRA!

Ska försöka att komma iväg till lilla L och fira hennes 5 årsdag som vi borde gjort i tisdags men då florerade magsjukan så då lät vi bli.

Nähäpp!

Gud vad det suger i magen nu, råkade missa att äta frukost och har bara druckit två koppar kaffe.
Men det är bara 20 minuter kvar till lunch och det klarar jag mig utan mat.

Fy jag lider med er stackare som läser min blogg just nu, det är bara massa redovisningar om min mat.
Men jag måste lixom :( Ni får ha överseende med det tills jag inte känner behovet av att föra matdagbok längre.
Litet tag till sen ska ni slippa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar